Forum Lewa Flanka Strona Główna Lewa Flanka
ZAPRASZAMY NA NOWE FORUM! lewaflanka.pl/forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Liga - 8 edycja
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lewa Flanka Strona Główna -> Liga
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qba
Administrator



Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:38, 07 Paź 2010    Temat postu: Liga - 8 edycja

Witam wszystkich,
celem przygotowania do turnieju mikołajkowego oraz zapoznania się z 8 edycją proponuję zorganizowanie ligi WFB.
Wstępna propozycja to 1500 pkt, bez lordów, scenariusze oraz z ograniczeniem magii (choć lordowie już sami w sobie ograniczają magię). Liga trwałaby na pewno do końca listopada.
Kto by się pisał i jakie uwagi do ww zasad?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Val Dee




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:12, 07 Paź 2010    Temat postu:

Ja bym się pisał Smile

A uwagi moje to takie jak przy kohortexie stosowane są, czyli:

- Maksymalnie 1 mag w armii może znać cały Lore
- Zakaz dublowania Rare'ów (HE maksymalnie 2 takie same Rare'y)
- Zakaz triplowania Special'i (HE także)
- Max 1 LT na slot special, rare, hero (czyli mozna max wystawic 3 LT, ale kazdy z innego slotu)
- Maksymalnie 3 sloty mogą być przeznaczone na maszyny
- Pink Horrors of Tzeentch mogą osiągnąć maksymalnie 2 poziom magiczny nie zależnie od wielkości oddziału.
- Zakaz wykupienia Power Scrolla


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanBoryS




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:16, 07 Paź 2010    Temat postu:

@Val Dee- sensowne. poza zapisem o 3 slotach na maszyny.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PanBoryS dnia Czw 16:23, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Val Dee




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:40, 07 Paź 2010    Temat postu:

Czy ja wiem... możesz wziąć np 2 balisty, ktapultę i organki
to całkiem sporo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanBoryS




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:28, 07 Paź 2010    Temat postu:

całkiem sporo na te punkty to 4x bolce, 2 cannony 2x klopy +2x organki..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Val Dee




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:34, 07 Paź 2010    Temat postu:

PanBoryS napisał:
całkiem sporo na te punkty to 4x bolce, 2 cannony 2x klopy +2x organki..


nie przesadzaj Smile
na 7 edycję mogłeś mieć 2 balisty, katapultę i organki więc nic się nie zmieniło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanBoryS




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:00, 07 Paź 2010    Temat postu:

plus co najmniej jedną jeszcze maszynę. wszak poniżej 2k były 3special'e (bolce wg. zasady free choice). co więcej kompozycja armii wyglądała całkiem inaczej no i magia, magia była ciut inna;) choć to i tak "z dupy" argumenty Wink bo mowa o VIII edycji. a twierdząc że ograniczenie jest nieprzemyślane kilka retorycznych pytań z mojej perspektywy...
-czy krasie mają fasty?
-czy krasie mogą czarować?
-czy krasie mają potwory?
-czy krasie mają kawalerię?
-czy krasie mają lataczy?
-czy krasie mają monster infrantry?
-czy krasie mają scout'ów?

..NIE!

co więc mają krasie w świetle zasad marginalizujących znaczenie CR'apyt

-KRASIE MAJĄ MASZYNY!!

ustalając zasady przyszłej ligi proszę o wzięcie pod uwagę powyższego.

pozdrawiam B.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PanBoryS dnia Czw 20:10, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Val Dee




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:31, 07 Paź 2010    Temat postu:

PanBoryS napisał:

-czy krasie mają lataczy?

żyroskop
PanBoryS napisał:

-czy krasie mają scout'ów?

mają przecież rangersów

Razz

co więcej, kawaleria ma teraz mniejsze znaczenie więc nie wydaje mi się by ich brak był dotkliwy, brak fastów można całkowicie rekompensować górnikami (minersami?), czarować nie mogą ale mogą łatwiej rozpraszać czary wroga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Val Dee dnia Czw 20:35, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanBoryS




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:56, 07 Paź 2010    Temat postu:

1.żyrokopter Wink który nie może uciekać (po przegranym combacie jest automatycznie niszczony) i dzięki czujności GW strzela templatką na starych zasadach
2.o rangerach zapomniałem- tu zwracam więc honor Wink
3.dobrze złożony mag rozprasza czary rónie dobrze co runelord acz jest nieporównywalnie bardziej przydatny na polu walki.
4.minersi nijak mają się do fastów z ich dodatkowym ruchem i własnym oszałamiającym M=3 i I=2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Val Dee




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:09, 07 Paź 2010    Temat postu:

PanBoryS napisał:
1.żyrokopter Wink który nie może uciekać (po przegranym combacie jest automatycznie niszczony) i dzięki czujności GW strzela templatką na starych zasadach
2.o rangerach zapomniałem- tu zwracam więc honor Wink
3.dobrze złożony mag rozprasza czary rónie dobrze co runelord acz jest nieporównywalnie bardziej przydatny na polu walki.
4.minersi nijak mają się do fastów z ich dodatkowym ruchem i własnym oszałamiającym M=3 i I=2


skąd mi się wziął ten żyroskop? Razz
gramy bez lordów, a więc jedyny bonus do casta to +2 (nie licząc nielicznych wyjątków), krasnale mają +2 do dispela z bazy, wystawiając runesmitha masz +3, a do tego szereg run ułatwiających rozpraszanie.
poza tym po co Ci fasty jak z runicznego sztandaru masz 12" ruchu przed grą Smile
spytaj jak bardzo mag jest przydatny gdy zdarzy mu się miscast i wybuchnie wraz z połową oddziału


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanBoryS




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:42, 07 Paź 2010    Temat postu:

skoro mowa o sztandarze pozwalajacym wykonać dodatkowy ruch to musisz wiedzieć Val Dee że wystawianie go jest niewspółmierne do korzyści które daje. mogę założyć runki na sztandar lub na sztandarowego, wybór jest oczywisty..
co do miscastów- kowadło wybucha częściej a pożytek z niego gówniany przyrównując do 4-poziomowego maga i siły czarów które może rzucić.

@minersi- tak mnie jeszcze olśniło że w przytoczonej przez Ciebie Val Dee sytuacji, tracą dodatkowo na grywalności ze wzgledu na brak popchnięcia z kowadła.
amen Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PanBoryS dnia Czw 22:31, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mintor
Administrator



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:19, 07 Paź 2010    Temat postu:

Popieram Borysa,wystawienie się zdrową ilością maszyn jest jedyną odpowiedzią na mocne kloce. Klopy zresztą troszkę się osłabiły w 8.
Co do minersów mają w ogóle jakiś sens jeśli nawet na szarży nie atakują pierwsi i nie ma ćwiartek które mogli by zabrać oppowi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanBoryS




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:27, 07 Paź 2010    Temat postu:

Cytat:
Popieram Borysa


dobrze gada, polać mu!! Cool . to tyle mojego odnośnie ogranczeń. teraz kolejna sprawa? ma ktoś jakieś doświadczenia ze scenariuszami i ewentualnie sie nimi tu podzieli?? kiedy ruszamy z tą ligą i jak długo będzie rozgrywana? jak będzie wygladała kwestia prox'ów?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PanBoryS dnia Czw 23:31, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gunnila




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:49, 08 Paź 2010    Temat postu:

Val Dee napisał:

- Zakaz dublowania Rare'ów (HE maksymalnie 2 takie same Rare'y)
- Zakaz triplowania Special'i (HE także)


Niektóre armie maja tylko po 2 wybory rare'ów, w tym jeden z ograniczaniem 0-1 ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Val Dee




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:12, 08 Paź 2010    Temat postu:

O matko - jaka wrzawa Razz
niniejszym wycofuje się ze swojego pomysłu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lewa Flanka Strona Główna -> Liga Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin