Forum Lewa Flanka Strona Główna Lewa Flanka
ZAPRASZAMY NA NOWE FORUM! lewaflanka.pl/forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

HETERA 2011
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lewa Flanka Strona Główna -> Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qba
Administrator



Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:30, 10 Sty 2011    Temat postu: HETERA 2011

Czołem,
czas pomyśleć o kolejnym naszym cyklicznym turnieju o wdzięcznej nazwie Hetera. Wstępny termin to 13 dzień marca.
Podczas rozmów z kielczanami uzgodniliśmy, że ciekawie by było zagrać w formacie EURO, a jeszcze ciekawiej turniej drużynowy.
Stąd moja sugestia, by Heterę rozegrać właśnie w ten sposób - drużyny 3 lub 4 osoby, format EURO, 2400 punktów (zapraszam do zapoznania się z zasadami EURO w osobnym temacie).
Można zatem pomału knuć kto z kim w drużynie się dopasuje oraz czy i jakie scenariusze będą grały.
Czy oprócz ww zasad robimy turniej wiedzy? Ocenę hobbystyczną? Imprezy współtowarzyszące?
Proszę o pomysły i współudział w projektowaniu turnieju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanBoryS




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:25, 10 Sty 2011    Temat postu:

dla odmiany pojebał bym regularnie udupiające mnie scenariusze Wink , ocena hobbystyczna też widzi mi się średnio. z chęcią zobaczył bym na Heterze tereny specjalne w wykonaniu kieleckim. drużyny jak i format EURO widzi mi się bardzo obiecująco.

pozdrawiam leB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Val Dee




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:35, 10 Sty 2011    Temat postu:

Na euro nie ma scenariuszy.
Ocena hobbystyczna - ok (jak ktoś będzie miał czas chodzić i oceniać malowania).
Test wiedzy -moim zdaniem, nie będzie na to czasu.
Imprezy współtowarzyszące - proponuję występy tancerek go-go Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bajbus
Administrator



Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:48, 10 Sty 2011    Temat postu:

Zasady Euro, Fajnie może być bez scenariuszy ale z specjalnymi zasadami dla terenów, ocena hobbystyczna - w trakcie przerwy na jedzonko Smile test wiedzy pyt nie mam zdania na ten temat. To święto kobiet więc raczej panowie tańczą go-go a tego wolał bym nie oglądać

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bajbus dnia Pon 22:48, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ukalez




Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:39, 13 Sty 2011    Temat postu:

Bardzo fajny pomysł, postaram się przyjechać (albo z Kielcami albo z Ostrowcem Very Happy ), chyba że jakiś wypadek losowy lub inne niedogodności przeszkodzą.

Tylko pytanie, czy znajdzie się tyle drużyn. W Kielcach zrobiliśmy drużynówkę, nikt nie przyjechał i zagraliśmy sobie we własnym gronie w dwie drużyny Smile. Oby lepiej było u przyjaciół w Mielcu Wink

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżekblek




Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:10, 18 Sty 2011    Temat postu:

Wstępnie deklaruję się jako potencjalny uczestnik Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qba
Administrator



Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:00, 19 Sty 2011    Temat postu:

Witamy,
Klub gier bitewnych „Lewa Flanka” ma zaszczyt zaprosić na turniej Warhammer Fantasy Battle
Hetera

Miejsce: MIELEC, Spółdzielczy Dom Kultury ul. Kusocińskiego 13a

Data: 13/03/11
Zapisy startują o godzinie 9:00

Format: drużynówka 3x 2400pts
Limit miejsc: 6 drużyn lub 18 osób

Wjazd: 30 zł od teamu

zgłoszenia będą przyjmowane do 10/03/11 na adres [link widoczny dla zalogowanych]. Poprawne zgłoszenie powinno zawierać rozpiski 3 graczy w formacie txt lub html, imiona i nazwiska graczy oraz ich id ze strony ligi a także nazwę teamu.

NIE WOLNO DUBLOWAĆ ARMII W JEDNEJ DRUŻYNIE

Zasady Dostawiania: zostają stare zasady dostawiania tj. team A wystawia gracza team B dobiera przeciwnika i wystawia gracza itd. Ten który jest wystawiany wybiera stół.

Ograniczenia ogólne:
Rules changes:
- Characters will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12 effect. Normal requirements for lookout sir apply.

I. General Restrictions:

2400 Points.
No Special or Named Characters.
Army used can be any of the currently published GW Army books.
A maximum of 3 identical core choices may be taken (regardless of equipment and other upgrades)
An army may have up to 5 war machines and template weapons. Warmachines that use a template count as a single choice in this regard. All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells.
Max. 45 models with missile weapons with a range of 20”+ (not incl. war machines, characters and chariots).

Unit sizes are limited as follows:
Units cannot be more than 40 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit). This restriction does not apply to characters.

Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic and Channeling, an army may only generate 2 PD/DD per magic phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that if you take the Book of Hoeth, you may not take any other items that “count as adding PD/DD”
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.

Detailed description
Apart from winds of magic and through the channeling rule, an army may only ever add 2 dice to its power or dispel pool in each magic phase. Any dice added to the pool, regardless of source (generated, stolen, stored from previous magic phases, generated by magic items/abilities to boost spellcasting before or after the casting attempt, produced by spells, lore abilities, and so on) count. Excess dice are simply discarded and cannot be used in any way (i.e. - they can’t be stored).

If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.

Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.

Item restrictions:
- Power Scroll is banned
- Each Loremaster ability counts as generating 1 PD each magic phase
- Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 DD each magic phase.
- Folding Fortress is not allowed

Army Specific Restrictions:
Beastmen: No Restrictions
Bretts: No Restrictions
Dark Elves: Hydra is a 0-1 choice. Max. 35 repeater Crossbows in the army. Repeater Bolt Throwers 0-2.
Dwarves: Each spellbreaker/spelleater rune counts as +1 DD. Grudge Throwers are a 0-2 choice; May generate Max. +4 dispel dice instead of +2
DOC: Max. 28 Models per unit; Flamers are a 0-1 choice. Siren Song may only be taken once
Empire: Steam Tank counts as a war machine; Tank, Rocket battery and Engineers are a 0-1 choice
High Elves: Max. 500 points or 40 models per unit; Vortex Shard counts as +1DD; Book of Hoeth counts as 2PD and 2 DD; Banner of the World Dragon counts as +1 DD
Lizardmen: Salamanders are a 0-1 Choice; Terradons, Chameleon Skinks and Stegadons (any kind) are 0-2 choices; Beclaming Cogitations counts as +1 PD and +2DD; Cupped hands counts as +2PD
Ogres: No Restrictions
O&G: No Restrictions
Skaven: All Skaven rare choices 0-1; Gutter runners are a 0-2 choice; Engineers are a 0-3 choice;
Vampires: Wraiths and Varghulf are 0-1 choices. Wraith unit size - maximum 5 models. Army may have maximum two units (total) of: wraiths, black coach or spirit hosts.
TK: No restrictions
WE: Wand of Wych Elm counts as +1 DD
Warriors of Chaos: Hellcannon is a 0-1 choice. Infernal Puppet counts as +1 PD and +2DD; Tendrils of Tzeench and Conjoined Homunculus both counts as +1 PD.

We are considering the following victory points mechanic, and encourage you to test it and provide feedback:
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.

In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. 

V. Virtual Line of Sight

Size chart:
0: Swarms - models of this size never block line of sight or give cover.
1: Infantry, War Beasts, War Machines
2: Cavalry, Monstrous Infantry/Cavalry/Beasts, Chariots, Unique without the Large Target rule
3: Monsters, all Large Targets

Line of sight is always checked virtually, drawn "base to base". Models see in their front 1/4 zone. Line of Sight is blocked by models that are equal to or larger than both: the model whose line of sight we are checking and its target.

Line of sight and war machines:
Catapults (and similar) can place their template so that the center is over any one unit that is at least partially visible to them.
Cannons can choose any point between themselves and a visible target when firing. Over- or under-guessing to shoot at units the cannon does not have line of sight to is not allowed

Terrain
Hills are size two for each level (so a 3-step hill is size 6) and block sight / give hard cover just like models of that size. Models standing on hills add the hill size to their own size. Buildings and large rocks always block line of sight completely. Forests do not block line of sight, but soft cover applies to all shots fired through or into (but not out of) forests. Ruins do not block line of sight, but hard cover applies to all shots fired into (but not through/out of) ruins. Units standing behind obstacles gain soft (wood) or hard (stone) cover as per the RB.

Cover from intervening units/terrain
Cover is granted when at least 50% of models in target unit are fully or partially obscurred by other units/terrain from the shooting model. In order for intervening models to grant cover, their size must be at least: one point smaller than both the target unit and the shooting model.

Skirmishers
Skirmishers never block LoS, and are seen in accordance with their size on the chart, but provide cover as per the above rules. The gap between skirmishers is treated as part of the unit when determining if skirmishers give cover to something behind them. Skirmishers formed up for combat block Line of Sight like normal units.

Stoły i mapki:
Stoły 72x48". Mapki będą te co na ostatnim lokalu tylko poprawione (no chyba że wyjdą już mapki Euro)


Zasady zmienią się jeśli w tak zwanym międzyczasie wyjdzie nowy AR na ETC (no chyba że zmiany wyjdą na 3 dni przed turniejem to wtedy nie )

rozkład jazdy:
9:00- 9:30 zapisy
potem na każdą bitwę 3 godziny

*Jeżeli na turnieju będzie mniej niż 4 drużyny gramy standardowy turniej WFB (na ww zasadach)

Serdecznie zapraszamy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FleQ




Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:10, 19 Sty 2011    Temat postu:

przystojny, ustatkowany i niepalący gracz Vampire Counts szuka teamu Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanBoryS




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:11, 19 Sty 2011    Temat postu:

Rabe, Twój powyższy post składa się w 90% z kłamstw i 10% manipulacji faktami.. no i oczywista szukasz teamu Laughing Laughing ale jak masz wenę to można by pomyśleć nad jakimś dream teamem

pozdrawiam leB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżekblek




Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 3:15, 20 Sty 2011    Temat postu:

Jak będzie z proxami, w jakich ilościach i w jakim stopniu będą dopuszczone?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qba
Administrator



Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:07, 20 Sty 2011    Temat postu:

Proxy w zasadzie nie będą dopuszczane, a dokładnie mówiąc oprzemy się na ogólnopolskich standardach proxowania, które brzmią następująco:
Zakaz stosowania proxów w większych ilościach (konwersje, fillery oraz figurki innych firm niż GW mieszczące się w klimacie dopuszczone)/dopuszczony 1 prox na armię (jednostka, bohater, maszyna) w ramach przyzwoitości, np. Glade Riders za Wild Riders.
Ostateczny głos zawsze mają sędziowie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Qba dnia Czw 10:08, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FleQ




Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:20, 20 Sty 2011    Temat postu:

uuu musze szybko Murzyńskiego Trenera kupić bo bez niego ani rusz na turnieju, a tu proxować nie wolno

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Val Dee




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:51, 20 Sty 2011    Temat postu:

Jedną jednostkę możesz proxować a więc Czarnego Trenera ;P możesz sproxować ścierwowozem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nardios




Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 9:52, 27 Sty 2011    Temat postu:

Czółeczko!
Ojcze prowadzący pytanko a nawet dwa:
1. Proxy
Czy proxem będziemy nazywac podstawienie za Temple guardów zwykłych saurusów i na odwrót?
2. Czy w razie braku chętnych a posiadaniu armii dopuszczacie wariant jeden gracz 3 armie lub 2 graczy 3 armie? Na team?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ukalez




Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:41, 27 Sty 2011    Temat postu:

Cytat:
wariant jeden gracz 3 armie

Chyba ciężko byloby się mu potroić i zagrać na 3 stolach naraz Wink


Jak dobrze pójdzie, Kielce przyjadą w 3 squady. Pozostaje mieć nadzieję, że Pradawni będą sprzyjać temu zbożnemu przedsięwzięciu Wink

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lewa Flanka Strona Główna -> Turnieje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin